09 stycznia

Ziajka dla dzieci

W pewnych gazetach jako dodatek dostałam próbki szamponów dla dzieci firmy Ziaja. Z powodu tego iż moja córcia ma dopiero 4 miesiące jeszcze nie przetestowałyśmy osobiście tego szamponu. Próbki wyglądają tak: 

Próbkę żelu, hipoalergicznego do mycia ciała i włosów dla dzieci firmy Ziajka dałam mojej koleżance, która ma 8 miesięcznego synka. Oto co powiedziała na temat produktu.

"Próbka, którą użyłam do mycia mojego maleństwa zaskoczyła mnie swoją wydajnością, wystarczyła nam na dwie kąpiele. Mój synek nie może używać wszystkich typów kosmetyków ponieważ jest alergikiem. Hipoalergiczna Ziajka sprawdziła się w zupełności. Mój synek nie dostał żadnej wysypki po użyciu tego produktu, z czego bardzo jestem zadowolona. Dodatkowym plusem jest jeszcze zapach, który jest bardzo delikatny. Polecam ten produkt dla mam alergików."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.