09 stycznia

Hipp - produkty

W poprzednim miesiącu zapisałam się do Klubu Mojego Maluszka na stronie Hipp'a: https://klubmaluszka.hipp.pl/ i już po kilkunastu dniach otrzymałam miły gratis od firmy (zdjęcie poniżej). Zapraszam serdecznie na stronę Hipp'a. Wystarczy zarejestrować się i czekać, może Ty również dostaniesz jakąś miłą niespodziankę dopasowaną do wieku Twojego maluszka ;)
Mleko Hipp Bio Combiotik 2 w saszetce 28g. Jeszcze nie przetestowane przez moją małą ponieważ trochę jej brakuje do 6 miesięcy. Patrząc na skład tego mleka porównując z innymi myślę, że jest najbardziej bogate w składniki potrzebne maluchom. Wiem również, od innej mamy, która podaje swojemu maleństwu mleko Hipp'a, że kupki dziecka polepszyły się i najbardziej przypadło mu do gustu to mleko.

Łyżeczki przetestujemy osobiście z moją córcią już za 5 dni i wtedy napiszę coś na ich temat. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.