10 czerwca

Przegląd pocztowy

Witam Was! ;*

     Ostatni tydzień miałam bardzo zabiegany i do tego jeszcze chrzciłam moją małą...ufff nareszcie mogę trochę odsapnąć i naskrobać Wam co znalazło się w moim posiadaniu w mienionym tygodniu. ;)


Od lewej:

1. Bransoletka wraz z "zestawem biżuterii" STORY by Kranz & Ziegler - to nagroda o wartości 1300zł jaką otrzymałam za zajęcie I miejsca w konkursie. Moje miłosne story spodobało się juri i miałam przyjemność otrzymać tak piękną nagrodę ( pięknie komponuje się na ręce! ;)).
2. Spa dla stóp - skarpetki, które otrzymałam do testów od ŚWIT-Pharma. (recenzja już niebawem )
3. Próbki od Malinowy Zdrój.
4. Dwa lakiery do paznokci i cienie do powiek, które niestety rozkruszyły się w pył - dzięki POCZCIE POLSKIEJ... od Quiz Cosmetics

Jutro kolejny manipost i dodam, że wybiorę coś z przedstawianych lakierków ;) Tymczasem zmykam troszkę nadrobić zaległości i poczytać Wasze blogi ;)

Buźka ;*

29 komentarzy:

  1. ale śliczny różowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lakiery Safari na początku wydają się takie fajne, ale po krótkim czasie robią się ciągnące i praktycznie do wyrzucenia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś właśnie dodałam post o lakierze Safari, jak dla mnie zaraz po otwarciu zbyt lejący... Zobaczymy jak będzie później...

      Usuń
  3. Też miałam chętkę na te skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fane kolorki od QC,do mnie cienie doszly cale,widac nie mialas tyle szczescia,a szkoda bo chcialam zobaczyc jakie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, dobrze, że chociaż lakiery w całości... Ahh ta nasza poczta...

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej:)
    Ładne kolorki lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Też mi się podobają te kolorki ;)

      Usuń
  6. równiez mam kilka lakierów z tej fimry :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    pierwiasteksmaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. musze wkońcu zakupić sobie jakiś lakierek z Safarii :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! super gratuluje wygranej! :)

    wiesz że ja mam do ciebie 31 km? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ojej to może kiedyś jakieś spotkanko zorganizujemy :D

      Usuń
  9. :) Elegancka nagroda! Gratuluję! Czekam na więcej fotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, myślę, że post się pojawi z nią w roli głównej ;)

      Usuń
  10. gratulacje !
    Bardzo fajne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, bransoletka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wspólpracy :) bardzo ładne bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne przesyłki, bardzo gratuluję Ci wygranej w konkursie, super bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.