piątek, 14 czerwca 2013

Golden Rose, Miss Selence #213 - Akcja Maliny "Kobieta zmienną jest" cz. VI

Cześć! ;*

 Kolejny pościk w ramach akcji Maliny. Dziś czas na pomarańcz - jak szaleć to szaleć ;) 

Golden Rose Miss selene #213



PRODUCENT:

"Lakier do paznokci w miniaturowej buteleczce, dostępny w szerokiej palecie kolorów." 

MOJA OPINIA:

     5ml lakieru znajduje się w małej buteleczce - jest to dla mnie plusem ponieważ lakier zdąży się skończyć przed wyschnięciem / zgęstnieniem a także nie znudzi się nam. Na opakowaniu znajdują się nalepki informujące nas o numerze koloru, objętości czy terminie zużycia po otwarciu. Minusem jest to, że po czasie napisy zcierają się - choć myślę, że do tego czasu lakier będzię zużyty...
    Pędzelek proporcjonalny do ilości lakieru - mały i wąski - jak dla moich pazurków, idealny! :)
Konsystencja rzadka lecz "rzadko - przyjemna" bym powiedziała ;P Nic się nie marze, nie robi smóg i nie rozlewa się po skórkach
 

  Lakier schnie powoli, na zdjęciach poniżej widzicie pazury pomalowane... trzy razy - tak, aż tyle musiałam pomalować aby wyglądały przyzwoicie i powiem szczerze, przydałaby im się jeszcze jedna warstwa...

   Tak pomalowane pazurki bez TC trzymały się 3 dni - nie widać bylo większych odprysków.



 
Podsumowując lakierek jak dla mnie średni - lubię gdy pazurki pomalowane są "raz dwa".  Przy 3 warstwach prześwity nie są fajne. Jeśli chodzi o kolorki to mamy szeroką gamę do wyboru w niedrogiej cenie. Plus również za trwałość lakierku.

Objetość: 5ml
Cena: ok. 3zł
Czas zużycia po otwarciu: 8 miesięcy

Posiadacie jakiś kolorek Miss Selence ? Jak u Was z trwałością i kryciem ? 

Buziak:*

23 komentarze:

  1. te prześwity psują wszystko ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Szlag mnie trafia jak mam tyle czasu spędzać przy paznokciach...

      Usuń
  2. fajny kolor tylko właśnie te prześwity:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych lakierow mialam smerfowy niebieski. Kolor bardzo mi sie spodobal :). Mialam chyba z 4 buteleczkie, ale szybko zasycha w butelce i faktycznie 3 warstwy to za malo. Ja zawsze kladlam 4..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny kolorek na paznokciach również z Miss Selence - 4 warstwy... już we wtorek pokażę jak się prezentuje...

      Usuń
  4. jakis slabiak z tego miss selene...ten kolor sie im nie udal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor dość fajny ale krycie... szkoda słów...

      Usuń
  5. szkoda że słabo kryje bo kolorek przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kilka lakierów Miss Selene, ale nimi wystarczy pomalować paznokacie dwa razy i nie ma prześwitów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, może jakieś ciemniejsze kolorki ?

      Usuń
  7. Prześwit to duży minus, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo bardzo nie ładnie to wygląda...

      Usuń
  8. No tym razem kolor nie mój, ale i z recenzji wynika że nie ma co, 3 warstwy i prześwity to już za dużo. Plus za trwałość. Za to lubuję Twój kształt płytki i idealną długość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, masa czasu spędzona przy malowaniu - a tego nie lubię. Dzięki ;*

      Usuń
  9. soczysta pomarańczka, ciekawy kolorek

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.