07 czerwca

Essence # 133 oh my glitter! - Akcja Maliny "Kobieta zmienną jest" cz. IV

Cześć dziewczyny!

   Dziś kolejny pazurkowy post w ramach akcji Maliny.


Ostatnio pokazywałam Wam jak przedstawia się różowy lakier z Essence, dziś chciałabym przedstawić kolejny kolorek - fiolet. Dlaczego? Ponieważ pomimo ŚREDNIEJ (?) trwałości firma ta ma dużą gamę kolorystyczną, która godna jest uwagi.

Tak więc dziś przyszedł czas na Essence # 133 oh my glitter!




Rozpisywać się tym razem nie będę z byt dużo, ponieważ na temat wyglądu opakowania, konsystencji i cenie pisałam w poprzednim poście. Chciałabym pokazać Wam jak kolorek ten przedstawia się na pazurkach. 



Dodam, że w przypadku tego lakieru, pierwsze odpryski zaczęły pokazywać się dopiero po 3 dniach lecz jak widać na powyższym zdjęciu ( na małym palcu) pojawiły się pęcherzyki powietrza. 
Dodam również, że kolorek ten, otrzymałam nakładając dwie warstwy lakieru nie używając top coatu. Pomimo dwóch warstw widać lekkie prześwity, myślę, że po pomalowaniu 3 warstw kolor byłby dokładnie taki sam jak w butelce.




W pełnym słoneczku widoczne są małe świecące drobinki, które dodają uroku i na pewno nie wyglądają tandetnie - takie moje skromne zdanie... ;)



Cena: 7zł
Objętość: 8ml

Jak podoba Wam się ten kolorek ? Lubicie fiolet na pazurkach czy bardziej podoba się Wam wcześniej opisywany róż ?

Pozdrawiam ze słonecznego Świnoujścia! ;*

33 komentarze:

  1. Za dużo tych warstw :P Ale kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, pozwalam sobie na malowanie nim jak mam więcej czasu :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. świetny fiolet, ja uwielbiam całą gamę róży, fioletów, czerwieni, we wszystkich wykończeniach

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek ładny, ale ja bym pomalowała jeszcze jedną warstwę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - kolor wygląda ładniej po 3 warstwach, mnie niestety zabrakło czasu ;)

      Usuń
  4. ja tez położyłabym jeszcze jedna warstwę bo widać smugi i przebija płytka :)
    kolor bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebija to fakt! Miło, że Tobie również się podoba :)

      Usuń
  5. bardzo ładny kolorek :) jednak mam zastrzeżenia co do trwałości lakieru dlatego omijam ta markę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... ja prezentuję go dzięki walorom kolorystycznym :D

      Usuń
  6. Kolor bardzo mi się podoba ale sam lakier nie.Chodzi mi o Essence i color&go.niedawno sobie kupiłam taki tylko, że w odcieniach brązu i po jednym dniu zaczął schodzić mi z paznokci.Więcej go nie kupię...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda z trwałością jest lipa... a szkoda.

      Usuń
  7. Kolor bardzo przyjemny dla oka, ale szkoda, że trzeba go tyle warstw nakładać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, fajnie się prezentuje - szczególnie z tymi świecącymi się drobinkami :D

      Usuń
  8. u mnie dziś kolorek perłowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolorek...fajny jest ten delikatny shimmer:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie wolę ciemniejsze kolory, ale ten jest ciekawy. Kojarzy mi się z kwiatami bzu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, ale nie kupiłabym ze względu na słabe krycie. Nie lubię bawić się w kilka warstw.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolorek :) tylko chyba słabo kryjący jest?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wrzosik, uwielbiam tą tonacje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię lakiery Essence z tej serii i ten kolor jest bardzo ładny, ogólnie lubię fiolety :)
    nie wiem czy bym go kupiła musiałabym się zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  16. Fiolety na paznokciach kocham w każdej postaci od rozbielonej lawendy, poprzez wrzos, po ciemną śliwkę :D Lakiery C&G lubię za paletę barw, ale taj jak już wspominałam na moich pazurach nie trzymają się prawie wcale :(

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.