22 czerwca

Akcja Maliny - "Kolorowe lato na pazokciach - Kobieta zmienną jest" PODSUMOWANIE

Witajcie!

   Przez ten niecały miesiąc dzięki Malinie nauczyłam się systematyczności jeśli chodzi o malowanie pazurków. Wzięcie udziału w akcji było dla mnie czystą przyjemnością i teraz widzę, że moje posty z akcji cieszyły się dużym (jak dla mnie) zainteresowaniem.  Jest to dla mnie podwójna przyjemność i wiem, że tegoroczne lato będzie latem bardzo kolorowym - czy to na paznokciach czy jeśli chodzi o ubiór.  
  Wiem, że eksperymenty kolorami nie kończą się wraz z akcją. Kocham róż i fiolet na paznokciach ale i także żółty i zielony! Kolory dodają mi uśmiechu i dobrego samopoczucia, dlatego też daję się ponieść tak pięknej porze roku jaką jest lato i nie zwolnić tępa jeśli chodzi o kolory na pazurkach! ;)



Chciałabym przypomnieć Wam jeszcze raz jak przedstawiają się wszystkie kolory w ramach akcji Maliny, które przedstawiałam Wam w ostatnich postach. 

 Mariza # 14.


Rimmel - 60 Seconds #816 Green Eyed Monster

Essence Colour & Go #107 Naughty and Pink!

Essence Coulor & Go # 133 oh my glitter!

Safari # 102

Golden Rose Miss selene #213

Golden Rose, Miss Selence #218

Manhattan; Quick Dry #56K

I dla przypomnienia jeszcze już wcześniej przedstawiany kolorek (TU): 

 Rimmel Lasting Finish 198 Azure


Wybierając hit tego roku, który dominował będzie na moich paznokciach miałam nie lada wyzwanie. Aby zdecydować się na ten jeden, który będzie najbliższy mojej osobie musiałam ostatecznie zaszaleć i pomalować pazurki w ten oto sposób:






Czy nie uważacie moje drogie, że wszystkie te kolorki przedstawione na paznokciach mają swój urok? Każdy z nich raz pasuje nam do ubioru a raz do naszego samopoczucia.  
Dokonując wreszcie wyboru, dwa paznokcie pomalowałam w kolorze, który otrzyma ode mnie miano "hitu tego roku". 
Kolorek jaki wybrałam to róż - pasujący do większości ciuchów jakie noszę jak również samopoczucia, które odzwierciedlam właśnie ten kolor. 
   Najbardziej trafionym kolorem został:  

                                      Manhattan; Quick Dry #56K

Zaskoczenie? Myślę, że nie. Czytając wasze komentarze ten kolor podoba się Wam również. Myślę, że kolor zielony jest również kolorem, który dość często będzie widniał na moich pazurkach. ;) 

A tu jeszcze dla przypomnienia, wszystkie opisywane lakierki:


Kochane, czy Wy również podzielacie moją decyzję? Czy jednak wybrałybyście inny kolor? A może również brałyście udział w akcji i macie swoje typy, dzielcie się ze mną swoją opinią. 

Jeszcze raz dziękuję Malince za tak świetną zabawę kolorami - oby więcej takich akcji. Cel został osiągnięty! ;)

Buziaki i miłej soboty! ;*

23 komentarze:

  1. ja jeszcze postawiłabym na niebieskiego safari :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze ostawiłabym na niebieskie safari :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kazdu w innym kolorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Świetnie wyglądają inne kolorki na każdym pazurku :P

      Usuń
  4. cudowne kolory, nie umiałabym wybrać ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo świetny blog ;) Kolory lakierów przepiękne, szczególnie ten zielony mi się podoba !
    dodaję do obserwowanych oczywiście, zapraszam do siebie ;) http://patii2302.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie z kolorowymi pazurkami najlepsze :) a kolorki wszystkie są piękne :)

    Zapraszam do siebie na pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten różowy od razu mi wpadł w oko :).

    OdpowiedzUsuń
  8. A myślałam, że wygra błękit od Safari. Wszystkie kolory są piękne, soczyste i letnie. I w sumie wcale się nie dziwię, że wygrał Manhattan :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobał mi się różowy i zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem zachwycona różowym:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fioletowe i żółte są mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry wybór choć zielony rimmelek jest rowniez swietny!

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie się najbardziej podoba cukierkowy róż od Essence ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.