28 maja

Akcja Maliny - "kobieta zmienną jest" cz. I

Witam, dziś przedstawiam Wam mój pierwszy kolorek na paznokciach w ramach akcji z Maliną.


Pierwszy kolorek jaki chciałabym przedstawić Wam, moje drogie, to lakier z Marizy # 14.






Kupując go przez katalog (dostępny tylko u konsultantek czyli np. u mnie) myślałam, że jest to kolor typowo czerwony. Dopiero po otrzymaniu i pomalowaniu nim moich paznokci kolor okazał się hmmm... ciemną maliną - dlatego też ten kolor wybrałam jako pierwszy w mojej przygodzie z "Kolorowym Latem Na Paznokciach".
W buteleczce znajduje się 5ml lakieru. Na naklejce znajdują się przydatne informacje tj. skład a na wierzchu nakrętki znajduje się data przydatności oraz numer kolorku (14).
Jeśli chodzi o konsystencję, jak dla mnie - jest idealna.  Nie jest gęsta to na pewno i z łatwością aplikuje się go na paznokciach - nie tworzą się smugi.  Pędzelek sprawuje się dobrze, nie jest zbyt szeroki dlatego też łatwiej o staranną aplikację. 


Jeśli chodzi o uzyskanie kolorku takiego jak na zdjęciu poniżej potrzebujemy dwie warstwy.  Jedna warstwa również jest zadowalająca choć dla pełniejszego kolorku namawiam do ponownej aplikacji. 



Mogę powiedzieć, że plusem tego lakieru jest to, że dość szybko schnie. Ma kremową konsystencję - lubię takie lakiery, dlatego że, jeśli zamarzy mi się większy połysk zawszę mogę położyć na niego dodatkowo bezbarwny lakier. 
Wszytko pięknie cacy lecz przejdę do dużego minusa jeśli chodzi o przedstawiany lakier. A jest to mianowicie - słaba trwałość. Będąc mamą, mam tylko chwilkę na to by pomalować sobie pazurki - ponieważ wolne rączki przy dziecku muszę mieć prawie zawsze... Owy lakierek nałożyłam o godzinie 12. Po upływie 4 godzin szykowałam się na wyjście z dzieckiem do znajomych - wzięłam kąpiel iii ... lakier mnie bardzo zawiódł...  Po jednej 20 minutowej kąpieli lakier wyglądał tak: 


Fakt, w pewnych miejscach pazurki nie były pomalowane idealnie lecz widać na czubkach niektórych efekt mojej kąpieli...

Reasumując jeśli chodzi o krycie i łatwość aplikacji jak najbardziej polecam ten lakier! ;) Cena również nie jest zbyt wysoka - osiąga 4,70 - dostępny u konsultantek Marizy. Myślę, że warto zakupić sobie taki mały lakier - dość szybko się go zużyje i mamy pewność, że jeśli kolorek nam przypasuje to nie zmarnuje się gdzieś pozostawiony w pudełku.  Jeśli chodzi o trwałość niestety - chyba, że ktoś ma czas malować paznokcie codziennie bądź co drugi dzień - ja niestety nie.

Cena: 4,70
Objętość: 5ml

Podoba Wam się kolorek ? A może macie jakiś inny z tej kolekcji ? Jak z trwałością?? 


Pozdrawiam! ;*

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor,prawie identyczny mam obecnie na swoich paznokciach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie odcienie, fajny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek mi się podoba, trwałość już nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam lakier z Marizy (też ten malutki) w numerku 19. I trwałość jest tragiczna bez top coatu :/ Ale być może dam mu drugą szansę i nałoże na niego utwardzacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem pomaluję utwardzaczem, chciałam sprawdzić jak sprawuję się w pojedynkę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fajny kolorek, tez mam kilka małych marizek, jesli chodzi o kolorki rewelacja, trwałość - tragedia. Ja równiez jako pierwszy kolorek w malinowej Akcji wybralam okolo malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy!
    trwałość chyba kiepska-szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz czas na częste malowanie pazurków - polecam.

      Usuń
  7. Lubię czerwone paznokcie :) Nie mam lakierów z tej firmy i raczej nie kupię ze względu na tą trwałość :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Czerwone i różowe najczęściej goszczą na moich pazurach ;)

      Usuń
  8. i tak jest bardzo ładnie :) tez biore udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne czerwone paznokcie, jednak szkoda,że tak krótko :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ekstra, ale trwałość... klapa;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor świetny, taka malina albo arbuz, jak kto woli. Szkoda, że trwałość raczej marna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj marna marna ale cena nie za wysoka i kolorków dużo do wyboru, także myślę, że jak ktoś ma czas malować pazurki to polecam mu te lakiery. ;)

      Usuń

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.