15 października

Moje nowinki kosmetyczne

Heeejka ;)

 Dziś post z cyklu - chwalę się! ;) Tak jak pisałam w ostatnim poście, w niedługim czasie pojawi się spora dawka nowości od Eveline Cosmetics choć nie tylko. Dziś zapraszam na przegląd pocztowych nowości:


Od lewej:

1. Przesyłka kosmetyków Eveline od portalu ibeauty. Jestem meeega zadowolona z tej paczki! ;) W skład wchodzą:
  • Suchy olejek do ciała - Argan Oil; 150ml
  • Fluid trwale kryjący - Ideal Stay; 30ml
  • Balsam ultranawilżający - Extra Soft; 350ml
  • Krem - żel do twarzy - Hydra Booster; 50ml  ( już testowałam ten kosmetyk - zapraszam tu )
  • Cienie do powiek - Quattro Eyeshadow; 5,2g
  • Odżywczo regenerujący balsam do ust
  • Serum nawilżająco wygładzające; 15ml
  • Mleczko micelarne do demakijażu oczu i twarzy; 245ml
2. Przesyłka w ramach współpracy z drogerią internetową uholki.pl . W skład wchodzą:
  • Lakier do paznokci - #834; 5ml
  • Oliwkowy krem do rąk - Green Pharmacy; 100ml
  • Maska nawilżająca z glinką zieloną od Ziaji; 7ml
3. Przesyłka od drogerii internetowej martiniqa.pl. W skład wchodzą:
  • Nawilżająca maseczka do twarzy Neobio; 2x7,5ml
  • Maseczka łagodnie peelingująca Luvos; 2x7,5ml
  • Krem na noc - Absolute Organic
4. Wygrana w szybkim konkursie organizowanym na funpage firmy Madame-LAMBRE na FB:
  • Puder prasowany #2

I to byłoby na tyle. ;) Ktoś używał już tych produktów? Co możecie powiedzieć na ich temat?

Buźka:*

19 komentarzy:

  1. Sporo nowości jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego z tych produktów, więc mam nadzieję że pojawią się recenzje :)
    Skromnie zapraszam: www.swiatwedlugchudzinki,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości:) dużo testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale będzie dużo nowych recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale będzie dużo nowych recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania :)
    Fajne paczuchy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości! Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tego :-) Czekam na recenzje :-) Miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje :-) znowu udali ci się w lambre wygrać - super :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z tych produktów, dlatego tym bardziej jestem ciekawa, jak się u Ciebie sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wygranej i nowych wspólpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety żadnego z tych kosmetyków nie testowałam..
    Tym bardziej czekam na ich recenzje :)
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych :) FB również :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. puder z Madame... mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż zazdrość bierze xD kosmetyczne niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam testować kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam maseczek z Ziaji i są dobre ale na pewno nie tak jak te profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.