02 marca

Rimmel Lasting Finish - lakier do paznokci

Hej dziewczyny ! ;)

Dziś post poświęcony wygranej w walentynkowym konkursie organizowanym przez ShinyBox.
Przedstawiam Wam lakier Rimmel Lasting Finish 198 Azure.







Słońce zaświeciło i u mnie co zachęciło mnie do trochę żywszego kolorku na moich paznokciach.
W buteleczce znajduje się 8ml lakieru o idealnej konsystencji. Pędzelek jest dość szeroki co lubię, ponieważ dwa razy machnie się nim po paznokciu i gotowe. Aby otrzymać głębię koloru taką jak w buteleczce, paznokcie swoje pomalowałam dwa razy. Lakier schnie szybciutko i już chwilę po pierwszym razie można powtórzyć czynność. Po drugiej aplikacji lakieru nałożyłam dodatkowo na swoje paznokcie utwardzacz i po 3 dniach moje paznokcie wyglądają tak, jak zaraz po aplikacji ( oczywiście pojawiają się jedynie odrosty).


W słoneczku kolor wygląda pięknie, co widać na obrazku powyżej.

Czas zużycia po otwarciu: 30m
Cena: ok. 8 zł
Czy kupiłabym ponownie: TAK - chętnie wypróbowałabym również innych odcieni.

Czy podoba Wam się ten kolorek ? Może macie w swojej kolekcji podobny lakier? Jakie są Wasze opinie?

Pozdrawiam Was serdecznie:)

3 komentarze:

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.