01 lutego

Sexi Bielizna - Carla style

Dziś kochani sama perełka. Niedawno rozpoczełam współpracę ze sklepem z sexowną bielizną Carla Style
http://www.carlastyle.pl .Z racji tego, że niedawno (5 miesięcy temu) zostałam mamą trochę moje ciało się zmieniło.
Kiedyś wyglądało lepiej lecz jestem dumną mamą i stwierdziłam, że niema co się wstydzić swojego ciała.
Napisałam do sklepu CARLA list z prośbą o możliwość współpracy. Otrzymałam pozytywny list zwrotny
 ( co bardzo mnie ucieszyło i dało hmm "kopa" dlaczego nie spróbować poczuć się sexownie i nie napisać rzetelnej opinii na temat bielizny tej firmy). Przecież mnie jako młodej mamie też należy się czasem poczuć się pięknie, ponętnie i sexownie...


Opis przesyłki, którą otrzymałam od sklepu zacznę od uroczej halki.

Halka Ada
Co producent pisze na jej temat:

Urocza i bardzo romantyczna halka koloru różowego,wykonana z delikatnego tiulu.
Staniczek ozdobiony czarną koronką. Dół halki zdobi urocza falbanka. Halka posiada regulowane
ramiączka. W komplecie różowe stringi.
Cena takiego zestawu to 35,90
Tkanina: Poliamid 80% Elastan 20%


Moja ocena:
Halka leży na mnie idealnie,wygląda niesamowicie zmysłowo, uroku dodaje również satynowa wstążka. Myślę, że nawet gdy mamy troszkę większy brzuszek wszystko pięknie maskuje się pod różowym tiulem halki. Staniczek ozdobiony jest czarną elastyczną koronką, która idealnie przypasowuje się do naszego ciała. Dzięki regulowanym ramiączkom biust wygląda na prawdę przyzwoicie ;). Całość wygląda sexownie  ale i za razem delikatnie i uroczo.
Po praniu ręcznym (takie rzeczy zawsze piorę ręcznie) nic się nie dzieje z halką, wszystko jest na "swoim miejscu".



Glorie pończochy

Co producent pisze na ich temat:
Wyjątkowe pończochy w bardzo modny wzór,idealne na każdą okazję.Pończochy niezwykle wygodne, wykonane z miękkiego materiału.Zakończone elastyczną koronką z paskami silikonowymi ,które utrzymują pończochę na miejscu. Fantazyjne ozdoby z tyłu dodają uroku.
Rozmiar uniwersalny
Cena: 53,00
Tkanina: Poliamid 80% Elastan 20%


Moja ocena:
Pończochy samonośne zakończone są piękną koronką. Faktycznie trzymają się uda, dzieki pasku z silikonu. Urocze wzory (rozcięcia i krateczka)
świetnie prezentują się na nodze.


Arianna gorset

Co napisał producent:
Ekskluzywny gorset z czarnej satyny. Z tyłu wiązanie umożliwiające odpowiednie dopasowanie do ciała. Z boku dyskretne zapinanie. Udekorowany czarną koronką dodającą całemu gorsetowi  nutkę romantyzmu. Idealny dla każdej kobiety i na każdą okazję. Do gorsetu w komplecie stringi.
Cena 123,00
Tkanina Poliamid 80% Elastan 20%





Moja ocena:
Gorset wygląda ślicznie, starannie wykonany z uroczymi kokardami (jedną na górze i dwie po bokach). Gorset wygląda sexi a zarazem romantycznie. To prawda, że idealnie dopasowuje się do ciała i modeluje sylwetkę. Od środka nic nie ciągnie ani nie drapie. W łatwy sposób można go założyć i zdjąć (z boku ukryte są zapinki).




Dziękuję firmie CARLASTYLE za przesyłkę. Was kobietki, zapraszam do sklepu a także do polubienia FUNPAGE na FACEBOOK. Chciałabym dodać, że warto
zostać fanem CARLASTYLE na Facebooku ponieważ, często organizują różne rozdania, w których można wygrać wiele atrakcyjnych nagród.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania ;) Ładnie wykończony (koronka) jak również uroczy (kokardki). Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Śliczności :) Piękna bielizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu jaka cudowna bielizna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Cię obdarowali :-) Niech Ci służy ta bielizna;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.