15 lutego

Próbka Lovela, Carefree i OB oraz zapowiedź nowej współpracy ;)

Witam, dziś króciutko bo tylko wzmianka na temat próbek jakie otrzymałam.





Mleczko do prania firmy LOVELA. Próbka o zawartości 120 ml - wystarcza na jedno pranie.
Produkty Loveli znane mi są już od pierwszych dni życia mojej małej. To pierwsze kosmetyki, które użyłam do prania ciuszków mojego dziecka i zostałam przy nich do dziś. Osobiście używam wszystkich produktów (proszek, płyn  oraz mleczko do prania ).
Lovela posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka - co jest dla mnie jednym z najistotniejszych wątków przy wyborze kosmetyków dla dziecka. Co ważne, nie zawierają rozjaśniaczy optycznych, enzymów ani sztucznych barwników.
Produkty do prania są hipoalergiczne, mają delikatny ( jak dla mnie przyjemny) zapach. Ubrania po praniu są miękkie i łatwo się je prasuje. Skutecznie piorą delikatne zabrudzenia.
Zapraszam na FunPage firm Lovela na Facebook'u - TU .


Kolejne przesyłki darmowych próbek to przesyłka od Johnson & Johnson.




W przesyłce znalazłam:
  • 2 przewiewne wkładki Carefree
  • 4 szt. tamponów OB
  • książeczka - informator
  • kalendarzyk menstruacyjny


Obiecana zapowiedź, recenzja na temat tych kosmetyków już niedługo pojawi się na moim blogu. Jeśli kogoś interesują kosmetyki firmy Lambre zapraszam do zaglądania na mojego bloga.








Przypominam o rozdaniu na moim blogu, zapraszam serdecznie i pozdrawiam. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że chcesz zostawić jakiś ślad po sobie. ;) Dziękuję za każdy komentarz.